۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۱, پنجشنبه

Johnny Cash - Hurt

این آهنگ رو خیلی دیر شنیدم و البته بابتش از خودم حسابی ناامید شدم. یکی از شاهکارهای "جانی کش" که به نسل جدید خیلی خوب معرفی نشده. موزیک ویدئو این آهنگ مونتاژی از بهترین لحظات زندگی جانی کش هستش که امیدوارم شما هم از شنیدن و دیدن این آهنگ زیبا لذت ببرید.



"Johnny Cash - Hurt"

 I hurt myself today
 امروز خودم رو آزردم
 To see if I still feel
 تا ببینم هنوز احساسی دارم
 I focus on the pain
 روی دردم تمرکز کردم
 The only thing that's real
 تنها چیزی که حقیقیه
 The needle tears a hole
 سوزن سوراخی رو پدید آورد
 The old familiar sting
 همون نیش آشنای قدیمی
 Try to kill it all away
 سعی کردم از بین ببرمش
 But I remember everything
 اما همه جزئیاتش رو به خاطر دارم

 [Chorus:]
 What have I become
 من چی شدم؟
 My sweetest friend
 دوستان مهربانم
 Everyone I know goes away
 هرکسی را که میشناختم از کنارم رفته اند
 In the end
 در انتها
 And you could have it all
 و تو میتونی مالک همه چیزم باشی
 My empire of dirt
 امپراطوری بی ارزشم
 I will let you down
 من تو رو ناامید خواهم کرد
 I will make you hurt
 تو را آسیب خواهم رساند
 I wear this crown of thorns
 این تاج تیغدار را بر سر مینهم
 Upon my liar's chair
 بر روی اریکه دروغهایم
 Full of broken thoughts
 مملو از افکار از هم گسیخته
 I cannot repair
 که نمیتوانم اصلاحشون کنم
 Beneath the stains of time
 زیر این لکه های زمان
 The feelings disappear
 احساسات محو میشوند
 You are someone else
 تو کس دیگری میشوی
 I am still right here
 و من همچنان اینجا میمانم

 [Chorus:]

 If I could start again
 اگر میتوانستم از نو شروع کنم
 A million miles away
 میلیونها مایل اونطرفتر
 I would keep myself
 خودم رو حفظ میکردم
 I would find a way
 و راهی پیدا میکردم



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر